torsdag 3 mars 2011

En påminnelse

Det är lätt att glömma bort även kloka saker. Då är det bra att ha någon som påminner. Jag hörde talas om söksajten Growyn genom min syster för ett bra tag sedan, men glömde sedan bort den. Idag blev jag påmind igen och nu har jag growyn som startsida. Sajten funkar precis lika bra som andra stora söksajter men med den viktiga skillnaden att deras ekonomiska vinst går till att stödja olika miljöprojekt runt om i världen. På deras hemsida kan man läsa ännu mer om hur och varför de finns till och varför just du också borde använda growyn. Som en liten snabblektion svarar de själva så här på just den frågan:

Varför ska jag använda Growyn?

Om du är intresserad av miljön och är oroad för klimathotet och andra hot mot miljön så finns flera bra anledningar att söka med Growyn.com:
  • Du bidrar ekonomiskt med stöd till betydelsefulla miljöprojekt – utan att det kostar dig en krona.
  • Genom att använda och sprida Growyn.com till din omvärld hjälper du till att öka kunskapen och förståelsen för miljöproblemen. Dessutom så genererar varje ny användare ännu mer pengar så Growyns stöd till miljön kan växa.
  • Du får lika bra resultat som med alla stora sökmotorer.
  • Growyn.com har den snyggaste söksidan ☺
  • Viktigast av allt är att vem som helst kan stödja miljön, liten som stor, ung som gammal – helt gratis!
Så vad väntar du på? Start Growyn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar