söndag 7 juni 2015

Mötesplats Trädgård


Så var den här dagen till ända. Jag har pratat med så mycket trevligt folk så mina käkar är alldeles trötta nu.


Så här förklarade jag mina grönsakstryck.


Det gick också att köpa annat, som inte alls var på temat ätligt. Som de här pyramiderna, tillverkade av gamla tapetbitar och kataloger. Fina att hänga i fönstret eller i en mobil.


Det fanns en liten presentation om mig och mitt. Och en hänvisning till min facebooksida.


De här speciella lampskärmarna är min paradprodukt och de kommer jag snart att visa bättre bilder på. 


Presentpåsar av gammal tapet, med tillhörande kort och snöre att binda om. Fint att stoppa ner presenten i, istället för det traditionella paketet.


En tygkasse med en stor knapp på. Kombineras med mitt tryck "Boktraven". Den finns också i rosa och petrol.


Och så hade jag de här färgglada små origamitranorna som satt på blompinnar. Fina att sätta i krukan, antingen som växtstöd eller bara tjusig dekoration. Ja, det var lite av vad den här dagen innehöll. Nu ska jag sova tror jag.

1 kommentar:

  1. Man blir lite trött efter en sån dag...har knappt hämtat mig än tror jag :-) Men vad mysigt det var att ha dina fina saker där bredvid ! Tack för att du var med ! Jag älskar dina lampskärmar !!! så superkreativt.
    Kram från Lisa

    SvaraRadera