lördag 24 mars 2012

Kakfrossa

I veckan hade vi kakfrossa i skolan. Man fick baka valfri kaka och sedan var det bara att äta tills man mådde illa. Mycket trevligt var det.

När sockerchocken lagt sig kom jag att tänka på mina gamla kökshanddukar som jag tryckte för flera år sedan.



Silver, guld och pärlemor kanske är mer ögongodis än tårtämne.

Och så hittade jag några gamla bilder från mitt ritblock på samma tema.

Mitt bidrag till kakfrossekvällen var dammsugare. Mmmm...

En sucker for socker, and proud of it!

1 kommentar:

  1. Himmel vilka fina och roliga kökshanddukar!! Jag tänker ofta att jag vill och behöver nya men blir bara besviken när jag ger mig ut i butikerna på jakt, för ofta är de så tråkiga och / eller har mönster som jag inte tycker om..... Du kanske kan visa mig på Skapande nångång?! =)/Millan

    SvaraRadera